środa, 2 września 2009

antologia poemiksu psychologicznego


witam po jakimś czasie, do tej pory ten blog miał tylko przeznaczenie pokazywać link do moich działań na wraku, ale jako że na blogu to nie jest takie proste zacząłem publikować informacje na temat swoich zmagań ze sztuką rysunku, zaś na multikierunkowcach być może będę zamieszczać dywagacje dotyczące malarstwa, to pomyślałem, że warto znaleźć jakieś bardziej ambitne przeznaczenie dla tego bloga. wymyśliłem, że będę ogłaszał tu fakty opublikowania czegoś. z różnych dziedzin, np. artykuły naukowe, wiersze, poemiksy, komiksy, wywiady (i autowywiady). będę skupiał się na publikacjach papierowych, ale jak będą elektroniczne, to również ośmielę się podać linki.

zacznijmy od antologii poemiksu psychologicznego "poemiksy o umyśle". moje wydawnictwo, jakość zinowa, nakład 100 sztuk. jest w niej kilka moich poemiksów minimalistycznych plus jeden fotopoemiks czy coś takiego.

1 komentarz:

  1. a ja jestem szczęsliwym posiadaczem owej antologii , spoczywa ona przy moim łóżku , i przed snem, gdy odkładam inne ksiązki już do snu, biorę ją w dłoń i ciesze oko zawartością.
    :) bardzo miło

    pozdrawiam kazikowska

    OdpowiedzUsuń