środa, 15 września 2021

zmień tekst w wiersz

Zapraszam do udziału w projekcie, polegającym na zmienianiu przesłanych przeze mnie tekstów w jak najlepsze wiersze. Będę zapraszał różne osoby, ale jeśli ktoś znalazł ten blog i chciałbym wziąć udział, to proszę dać znać na email szrenp@yahoo.com Projekt będzie trwał mniej więcej do wiosny 2022, rezultatem będzie plik pdf z wierszami i informacjami o osobach biorących udział.

Rozumiecie o co chodzi, np. posyłam komuś tekst "jest mgła sąsiedzi rozmawiali o modliszkach jestem zestresowany", no i należy to jakoś przekształcić. Czyli można podzielić to na wersy, zrobić z tego wiersz konkretny, poemiks, podmienić "jestem zestresowany" na "czuję stres", przetłumaczyć na inny język, przepisać niewyraźnie albo zrobić coś jeszcze innego - byle rezultat był jak najlepszy. Uznałem że poemiksy też mogą być, żeby urozmaicić sprawę od strony wizualnej. Ale oczywiście "wiersze tekstowe" są bardzo mile widziane, i pewnie one będą przeważać w publikacji.

edit: Po kilku sugestiach ze strony przyszłych uczestników projektu ustaliliśmy, że "materiały" również będą zamieszczone w publikacji. Jeśli chodzi o papierową wersję publikacji (drukowaną w drukarni cyfrowej) to raczej małe są szanse (ze względów finansowych i późniejszego wysiłku z rozsyłaniem egzemplarzy). Czyli raczej nastawmy się na wersję pdf, dostępną w internecie. Również w grę wchodzi zamieszczanie poszczególnych wierszy, materiałów i informacji o autorach na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz